środa, 22 sierpnia 2012


Zaraz zabieram się do pracy, ale wcześniej odrobię "pracę domową".
Zaproszona do zabawy przez Madleine
odpowiadam:

1. Ulubiony zestaw śniadaniowy.
Nie wiem, czy to mój ulubiony, ale najczęstszy: bułeczka z pomidorem i jajo na miękko, albo kiełbaski :)

2. Kawa z mlekiem czy bez?
Mleko z kawą

3. Miasto, które najbardziej chcesz odwiedzić.
Caracas, Lizbona, dużo dużo dużo....

4. Uprawiasz jakiś sport?
Podnoszenie 11kg, żaden konkretny, ale ruszamy się :P

5. Samochód czy autobus?
A co to jest autobus?

6. Ulubione letnie owoce.
Większość

7. Masz w domu jakiegoś zwierzaka?
Lucjan - najpiękniejszy spaniel w rejonie :P

8. Lubisz robić coś, czego inni kompletnie nie rozumieją?
Pewnie tak

9. Jak najczęściej spędzasz wolny czas?
Pracuję :D

10. Obiad czy deser?
Wszystko naraz w podwójnej ilości

11. Ulubiona pora dnia.
Chwila, kiedy mo wraca z pracy i jesteśmy wszyscy razem :o)


To coś jak złote myśli, co? :) Czy jak to tam się nazywało...
"Wpiszesz mi się do złotych myśli?"

Zadanie wykonane. Ja zapraszam Promyczka i wszystkich chętnych [jak w szkole, zad. dla chętnych].

A teraz do pracy... chociaż dzisiaj to inna praca. Robię projekt fotoksiążki z ostatnich kilkunastu miesięcy :o)

5 komentarzy:

  1. Pamiętam "Złote myśli"- mam je chyba nawet gdzieś upchnięte w domu rodziców:)
    Miłej zabawy przy projektowaniu!

    Pozdrawiam,
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Postaram się jak najszybciej wykonać to zadanie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale mi narobiłaś ochotę na takie śniadanko!!!

    OdpowiedzUsuń