piątek, 31 maja 2013

Wyniki candy & jedzonko! :)

Zanim dojdziemy do wyników candy to przeprowadzę was przez jedzonko.

W obecnej ciąży dość często sięgam po makrelę wędzoną (niektóre kobiety w ciąży w ogóle nie jedzą ryb wędzonych...), tak więc wczorajsza wizyta nad morzem (tak tak, w końcu zaliczyliśmy morze! co prawda tylko jednodniowo, ale dobre i to!) musiała zakończyć się zakupem wędzonej makreli :)
Przedwczoraj robiłam ogórki małosolne specjalnie do tej sałatki/pasty i dziś mogłam się cieszyć pysznym śniadankiem :)


Po śniadaniu mogłam tylko powspominać smak wafli, które wczoraj się skończyły :)
- wafle - duże lub małe...
- masło lub margaryna
- 3/4 szklanki cukru
- 1/2 szklanki mleka
- 2 lub więcej szklanek mleka w proszku
- 2 łyżki kakao
- można użyć też: aromat/rum, pokruszone herbatniki lub wafle, bakalie, orzechy
W garnku rozpuścić masło, mleko, cukier i kakao - przestudzić.
Dosypywać mleko w proszku energicznie mieszając do uzyskania pożądanej konsystencji, można dodać też te wszystkie inne dodatki, których ja nie dodałam :)
Przełożyć duże lub mniejsze wafle :) Można też wyłożyć do podłużnej foremki (blok czekoladowy) i wsadzić do lodówki, najlepiej na noc (ale kto by tyle czekał...)



No i poranne losowanie przyniosło nam taki oto efekt:
Gratuluję i czekam na dane do wysyłki pod adresem toffi6(at)wp.pl :-)


A tak wygląda Pobierowskie morze :) 





16 komentarzy:

  1. Mniaaam! A zwyciężczyni gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje Magdzie :)
    ale bym nad morze pojechała a tu taaaak daleko :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a w góry blisko??
      bo też mnie ciągnie...

      Usuń
    2. tak do Zakopanego jakieś 1.5 godziny ale już mi się troche ten kierunek znudził..

      Usuń
    3. kawałek od Zakopanego masz Piwniczną Zdrój - uwielbiam!!! :)

      Usuń
  3. gratulacje! to się ciesze, że udało się wam wpaść nad morze..

    w obecnej ciąży? dzidzia się szykuje.. a ja nic nie wiem ;D poza wszelkimi nowościami jestem ;D ajć. ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no był już kawałek mojego brzucha na zdjęciach :PP

      Usuń
    2. przegapiłam! lecę teraz powertować w Twoim archiwum ;)

      Usuń
  4. no to padlam.... DZIEKUJEMY...
    teraz to beda urodziny na 120% z taką korona:************
    az mi się łezka zakręciła:))))
    Dzieki, dzieki...:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. wyslalam adres ale nie wiem czy na dobrego maila, napisz prosze czy doszlo:)

      Usuń
  5. to ja Kochana zamawiam koronę, prześlij mi proszę jeszcze raz maila co i jak i jak to sfinalizować kochana, za cholerę nie wiem jakim Ala ma obwód główki i nie mam centymetra :) no ale chyba jak Twoja córcia...:) coś koło tego, Twoja jest chyba starsza troszkę, czy mi się coś pomysliło ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to nie masz centymetra???????? :D No Miśka w lutym 2 latka miała...

      Usuń
  6. Gratuluję Magdzie :)
    Narobiłas mi smaka makrelą :) wieki nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ostatnio dość często :)
      a w Międzyzdrojach mamy takie miejsce, gdzie makrela jest genialna :)
      i chyba kiedyś sobie zjem taką całą jako danie :D

      Usuń
  7. gratuluję wygranej i ........... ja chcę nad morze ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. jak ja zazdroszczę morza!!!!!

    hmmm te wafelki mnie zastanawiają moze na weekendzie zrobię :-)))

    Gratulacje - fantastyczna korona i ten proporczyk marzenie !!

    OdpowiedzUsuń