niedziela, 29 września 2013

Parawan

Ostatnio Miśka obudziła się z krzykiem 'KROKODYL!!!!!!!!!!!!!!!!'
Nasz spaniel Lucek w nocy postanowił wejść do jej łóżka i sobie tam spać!!!
On nawet nie ma prawa wchodzić do jej pokoju a co dopiero do łóżka!
Misiula nie ma drzwi w swoim pokoju, więc postanowiłam coś stworzyć, żeby on już tam nie wchodził.
W katalogu IKEI 2014 (który dostałam od Ewci :*) znalazłam takie parawany http://onlinecatalogue.ikea.com/PL/pl/IKEA_Catalogue (strona 30)
W nocy będzie służył za bramkę antyluckową a za dnia do zabawy :) 
Zebrałam więc potrzebne rzeczy i oto on (w wersji niskiej :))







A tu MOJA CZAPA w akcji:

21 komentarzy:

  1. cudowny ten parawanik! też chcę :D

    jaki malusi bąbelek.. już zapomniałam chyba, ża dzieci są aż tak malutkie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrób sobie :PPP
      a mój bąbel już mi się duży wydaje... :)

      Usuń
  2. Czekałam, czekałam i się w końcu doczekałam na wpis od Ciebie i od razu mi szczęka opadła na podłogę. Parawanik jest super , bardzo ładny :):):)

    Jaki słodki misio, super czapa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudny parawan teraz zadne stwory nie straszne:)a czapunia cud miód:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Łooo... jest i wielki, mały człowiek :)))
    Fajny pomysł z tym parawanem, chociaż te kwuiatki, to bym zamieniła na jakieś chmurki, słoneczka...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miśka ma prześcieradło z tego materiału i ten sobie zażyczyła :P

      Usuń
    2. Aaaa...to juz wszystko jasne. W takim razie też nie widzę innej opcji ;)

      Usuń
  5. zdolna bestia!
    Seb jaki malusi:):)Kochany...już nie mogę się doczekać kiedy go zobaczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie później niż za 2 tyg :P nie pozwolę na to!

      Usuń
  6. jaki piekny parawan...w sam raz do mojej sypialni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe :)
      ale podejrzewam, że większy byś wolała :)

      Usuń
  7. mamy parawan z Ikea, ale służy nam raczej do wieszanioa zabawek :)
    rany, helenka nigdy taka mała nie była. słodkości. buziaki w czólko:*(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to też szczególne wykorzystanie macie :)
      a młody naprawdę już mi się duży wydaje :)

      Usuń
  8. Kto przemalował Lucjana na zielono ;) ?
    Parawan suuuuper. Pomyslowy i najwazniejsze to skuteczny.

    Czapa idealna! Kruszynka malutka :*

    OdpowiedzUsuń
  9. nie moge uwierzyc że sama Go zrobiaś... jesteś moją idolką :)
    synuś przesłodki :*

    OdpowiedzUsuń