środa, 10 września 2014

prawie roczny dresiarz :)

Synula mój kochany w ndz ma swoje pierwsze urodzinki... Jak zwykle nie mam czasu na to, żeby przygotować imprezy (dwie) tak jak mi się marzy :( Zawsze spóźniona!!! Zawsze!!!
Mam nadzieję, że jedna z imprez będzie mogła się odbyć na powietrzu, będzie mi łatwiej :)

Bodziak i portki oczywiście toffikowej produkcji. Do sklepu nie mogą trafić te wszystkie dresiaki, bo po drodze się rozchodzą, ale może to co zostanie uda mi się wrzucić w promocyjnych cenach :)



Wszelkie pomysły urodzinowe mile widziane w komentarzach, lub na maila blog@toffi-hm.pl - będę wdzięczna! Byle to było coś, co ekspresowo można wykonać :D

7 komentarzy:

  1. uroczy chłopczyk.. pozdrawiam z kuźni upominków

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziak mały :) Wszystkiego NAJ! :) Komplecik super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne chłopaczysko i tylko ciut ciut młodsze od mojego Stasika :) Najlepszego słodziaku, rośnij zdrowo na pociechę rodzicom! Ten zestaw jest rewelacyjny! Reszcie coś innego. Sama bym w takowe Stanisława przyodziała. Póki co mało dla niego szyję ale myślę że jest trochę urośnie to się to zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zrobiłam banerek urodzinowy dla córci w 5 minut dwa bristole wycięłam na szybko literki i trójkąty szast prast troszkę kleju i gotowe :)
    Może nie idealne ale całkiem ładne :)
    http://kusiatka.blogspot.com/2014/09/pierwsze-urodziny-pszczoki-alicji-congee.html - tu efekt :)

    OdpowiedzUsuń